18 Февруари 2020 - 08:26:25

Општина Аеродром

Граѓански сервис центар

Преглед на барање

Барање

21.09.2019 во 23:17:41

Сакам да дадам предлог градоначалникот гдин Марин да воведе постојан општински Call center 24/7 за проблеми и нивно ефикасно решавање како на пример што отвори неодамна Кавадарци која е репер за ваков начин на менаџирање и која воведе ваков центар и мој општинар, иако е далеку помала од Аеродром. Сегашниов модел на пријава на проблеми и давање предлози за подобар Аеродром преку Граѓански сервис центар е некако неефикасен и се осеќа дека некако не фунционира според очекувањата, реакцијата е слаба и бирократска. Треба поголема агилност на терен, моделот на Кавадарци има резултати и е позитивен пример на брза реакција на граѓански барања.

Статус: Одговорено
Тип на барање: останато

 
Одговор

23.09.2019 во 09:01:32

Почитуван Дејан, идејата е добра, но монетално постојат неколку начини за контакт на граѓаните со општината. На веб-сајтот на Општина Аеродром функционира пријавата Пријави проблем на десниот банер на страницата. Потоа, освен овој граѓански сервис, проблеми се пријавуваат и во инбокс на фејсбук-страницата на општината и кај градоначалникот. Во секој случај, ви благодариме за предлогот. Поздрав

Назад

 

Архива

<< Февруари 2020 >>
По Вт Ср Че Пе Са Не
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29  

Sponsored by

Developed by